Aetius Aetius
1037
BLOG

"Ostatni Lot" c.d.

Aetius Aetius Kultura Obserwuj notkę 3

Już jest. Na razie mozna znaleźć na znanym serwisie aukcyjnym, ale powinien powoli pokazywac się w księgarniach.

Od czasu mojej poprzedniej notki zdołałem przeczytać całosć - jeszcze w trakcie korekty. Przyznam, że kiedy skończyłem, kiedy moje oczy skończyły śledzić ciągi słów, siedziałem bez słowa na krześle z wieloma gwałtownymi, smutnymi i filozoficznymi myślami.

To mądra ksiażka. To książka z ważnym przekazem odnośnie Polski.

Ale uważny i wnikliwy czytelnik znajdzie tam i inne, głębiej ukryte przesłania. Nie będę zdradzał wiele, bo myślę, że każdy powinien sam podjać wysiłek, sam znaleźć swoje interpretacje. Tylko popsułbym lekturę narzucając moje wizje.

Nadmienię wiec tylko, że ksiażka dotyka spraw globalnych, ale rówież i głęboko ludzkich.

Jeśli ktoś szukał kiedyś książki będącej połączeniem traktatu filozoficznego, dramatu psychologicznego, tekstu mistycznego, z thrillerem polityczno szpiegowskim, to "Ostatni Lot" jest właśnie tym, czego szukał.

Myślę, że wielu blogerów odnajdzie tu komentarze i informacje dotyczące tematów, które przewijają się w rozmaitych notkach, często tych na pierwszych stronach.

I jeszcze coś. To zadziwiające, ale w mediach ukazały się kilka dni temu pewne informacje, o których czytałem w "Ostatnim Locie"... ponad miesiąc temu... Przypadek? Byłbym skłonny tak sądzić, ale problem w tym, że zgodność co do szczegółu...

Czy czeka nas coś jeszcze z wydarzeń opisanych w książce? Sam bym chciał wiedzieć...

Aetius
O mnie Aetius

Jestem tym wszystkim, co ukazuje się po odrzuceniu tego, czym nie jestem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura